پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 150607
قيمت مرغ گران‌تر شد
تاریخ انتشار : 1393/12/05 10:44:25
نمایش : 1347
قيمت مرغ که قرار بود از پنجم اسفندماه روندي نزولي را طي کند، امروز نسبت به دو روز قبل گران‌تر شده و هرکيلوگرم آن به ۸۱۰۰ تومان رسيده است.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، رئيس اتحاديه پرنده و ماهي استان تهران در گفتگو با مهر با بيان اينکه قيمت مرغ نسبت به دو روز قبل ۲۰۰ تومان افزايش يافته و به ۸۱۰۰ تومان در مراکز خرده‌فروشي رسيده است، افزود: قيمت اين کالا در مراکز عمده فروشي ۷۶۰۰ تومان است.

مهدي يوسف‌خاني در پاسخ به اين پرسش که چرا برخلاف گفته مسئولان مبني بر اينکه قيمت مرغ از پنجم اسفندماه ارزان مي‌شود، قيمت اين کالا با کاهش مواجه نبوده است؟ گفت: برخي از مرغ‌داران که جوجه‌هايشان به سن بازار رسيده، از عرضه آنها براي مدت يک شب يا بيشتر خودداري مي‌کنند و اعلام بار نمي‌کنند که همين مساله در نوسانات قيمت مرغ تاثيرگذار است.

پيش از اين محمد يوسفي، رئيس انجمن صنفي مرغ‌داران گوشتي به مهر گفته بود: عرضه مرغ به قيمت بيش از ۸۰۰۰ تومان غير منطقي و قيمت واقعي آن در شرايط فعلي بين ۷۵۰۰ تا ۸۰۰۰ تومان است.

گفت يوسفي در حالي است که وزير جهادکشاورزي به تازگي اعلام کرده است: قيمت بيش از ۷۰۰۰ تومان منطقي نيست و در صورت استمرار اجحاف فعلي در حق مصرف کنندگان و توليدکنندگان مسئولان تعزيرات به ناچار وارد عمل مي‌شوند و با متخلفان برخورد مي‌کنند.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html